I'm extremely excited for these 2000 kids. The crop of defenders is what excites me. David Maier (176 cm) is very solidly holding his own in the U18 league in Sweden. Julian Payr (185 cm), Lukas Jaunegg (185 cm), and Matteo Peskoller (183 cm) are also holding their own in solid leagues. Julian is the assistant captain of his Elite Novizen team and Lukas and Matteo have both gotten extensive playing time in the Austrian U20 league. They're all large kids with the potential to grow more and become very legitimate prospects and help us match up size wise with other teams. The forwards on this roster look ok, Baumgartner, Moosmann and Rossi look nice, though I'm hesitant to jump on the Marco Rossi/Adem Kandemir ship until they do more in the Elite Novizen. Where talent is concerned we should beat every team except Slovakia, but our coaching still isn't on par with other teams so I would be satisfied with winning 4 or maybe even 3. Great looking squad overall.
Ich bin sehr aufgeregt für diese 2000 Kinder. Die Ernte der Verteidiger ist, was mich reizt. David Maier (176 cm) ist sehr solide, der seine eigenen in der U18-Liga in Schweden. Julian Payr (185 cm), Lukas Jaunegg (185 cm) und Matteo Peskoller (183 cm) sind auch ihre eigenen halten in fester Ligen. Julian ist der Assistent Kapitän seiner Elite Novizen Team und Lukas und Matteo haben sowohl bekommen umfangreiche Spielzeit in der österreichischen U20 Liga. Sie sind alle großen Kinder mit dem Potenzial, mehr zu wachsen und sehr berechtigte Aussichten und helfen Sie uns übereinstimmen Größe weise mit anderen Teams. Die nach vorne auf dieser Dienstplan aussehen ok, Baumgartner, Moosmann und Rossi schön aussehen, obwohl ich zögerlich, auf der Marco Rossi / Adem Kandemir springen Schiff, bis sie mehr tun, in der Elite Novizen. Wo Talent angeht, wir sollten jede Mannschaft mit Ausnahme der Slowakei zu schlagen, aber unser Coaching ist immer noch nicht auf Augenhöhe mit anderen Teams so würde ich mit gekrönte 4 oder vielleicht sogar 3. Große schau Kader insgesamt zufrieden sein.