Die erste Vertragsverlängerung ist unter Dach und Fach. Kapitän Alan Letang hat einen neuen 1-jahresvertrag unterschrieben.
http://www.sportnet.hr/vijesti/393824…ne-s-medvjedima

Transfergeflüster: KHL Medvescak Zagreb 2010/11
-
-
Plan is to keep 60% of current team and to replace some older players (i assume Fox, Smyth) with younger Croats from NHL (NHL rejects tho
) and AHL.
-
good to see tangy staying put. i can't see them sending foxy on his way, whereas smyth and heerema look like quite certain exits to me. top priority will be to hold onto ouellette.
-
Martin and Seeley are also probably off.. Powers will stay even tho he's rubbish because he has Croatian citizenship
-
seeley i'm ok with out of the door. with conny it's like when you show a dog that can't stop weeing in your bed to sleep outside hard to do
i take it sandrock will be back up next season, right? any prospects down in the "B", maybe?
-
-
seeley i'm ok with out of the door. with conny it's like when you show a dog that can't stop weeing in your bed to sleep outside hard to do
i take it sandrock will be back up next season, right? any prospects down in the "B", maybe?
Its hard to tell about Sandrock but i think he'll be off in all honesty.. in b? Perhaps Lazić.. others are rubbish
It would be nice if we could return younger guys like Rendulić and Trstenjak from their teams in Finland and Slovakia.
-
top priority will be to hold onto ouellette.
i'd say, top priority would be andy sertich - imo best defender of the league! -
i'd say, top priority would be andy sertich - imo best defender of the league!All *ichs are certain to stay
-
yip sertich is top notch.
-
banham nächste saison fix in zagreb. grats zu der verpflichtung
-
-
http://www.medvescak.com/hrv/novosti230.html
Frank Banham is ours!!
Medveščak EBEL winners 2010/2011 masterplan starts with 1st signing
-
laut eliteprospects hat Frank Banham bei Zagreb unterschieben
-
laut eliteprospects hat Frank Banham bei Zagreb unterschieben
klasse ihn weiter in der liga zu sehen.
schade für villach.
-
wooow tolles sign für beide!! mit Zagreb hat Banham auch eine deutlich konkurrenzfähigere mannschaft als in Laibach, Zagreb wiederum wird noch gefährlicher, schön dass Banham weiterhin in der EBEL spielt...
Kristan wird auch seine freude haben ggg
-
ja mal schauen, das spiel in laibach war stark auf ihn fokusiert.
das wichtigste ist, dass wir ihn weiter sehen können. klasse.
-
-
Medveščak EBEL winners 2010/2011 masterplan starts with 1st signing
Now even Zagreb has a plan
Congratulations to Zagreb. Frank Banham is a real key-player and a great goalgetter. Top-Transfer
-
Now even Zagreb has a plan
Doesn't everyone ?
Anyway.. for next season our goal is to bring more Croats which could play for national team in years to come.. but of course you gotta sign some players like Banham as well
Semi final would be just perfect for next year as well
-
plus a very very nice person.
-
He signed 2+1 contract worth 100k per season.
-
one sided club option for the third season? or is it a player´s option?
100k euro or dollar?
nice deal.
-
-
monthta-monthta!
-
one sided club option for the third season? or is it a player´s option?
100k euro or dollar?
nice deal.
Doesn't say, it just says "potpisao ugovor na dvije plus jednu godinu" which means "he signed on two plus one year".
Salary is in euros.
-
Und schon übernimmt sich der nächste Verein. Bin ja mal gespannt, wie lange es dauern wird, bis es denen ähnlich wie Laibach gehen wird. Hätte mich zwar über Banham gefreut, doch frage ich mich bei den kolpotierten 100k schon, ob das finanziell für uns überhaupt sinnvoll gewesen wäre. Für einen Familienverein ist das eine ganze Menge Geld. Sollten wir da allerdings wirklich (ernsthaft) mitgeboten haben, kriegen wir für diesen Preis sicher auch einen anderen Spitzemann, oder wir geben einem weiteren Nachwuchsspieler eine Chance.
-
Und schon übernimmt sich der nächste Verein. Bin ja mal gespannt, wie lange es dauern wird, bis es denen ähnlich wie Laibach gehen wird. Hätte mich zwar über Banham gefreut, doch frage ich mich bei den kolpotierten 100k schon, ob das finanziell für uns überhaupt sinnvoll gewesen wäre. Für einen Familienverein ist das eine ganze Menge Geld. Sollten wir da allerdings wirklich (ernsthaft) mitgeboten haben, kriegen wir für diesen Preis sicher auch einen anderen Spitzemann, oder wir geben einem weiteren Nachwuchsspieler eine Chance.
Megalol. ist ja fast schon putzig
-
Und schon übernimmt sich der nächste Verein. Bin ja mal gespannt, wie lange es dauern wird, bis es denen ähnlich wie Laibach gehen wird.
Ein intimer Kenner der Zagreber Finanzen, oder? Bei dem Zuschauerschnitt und der Medienpräsenz dürften die nicht wirklich finanzielle Probleme haben.
-
-